måndag 5 april 2010

Annandagpåsk

Denna sång tillängnas min man



3 kommentarer:

Tina sa...

Hej vännen.
Å, va fint!! Va fint att du tillägnar den till din man..snyft.. får ju tårar i ögonenen...snyft..
Å, då har du haft en tuff arbets helg nu..hoppas du är ledig idag så du får vila dig.
Tack för att du röstade =)
Nja, fniss ang rodden har jag inte kommit så långt ännu.. hihihi.. kanske ner till brevlådan..fniss.. ca 50 meter..hihi.. jag börjar lugnt & stilla & ökar sedan fösiktigt, men kommer jag fram till nån intressant plats så låvar jag att berätta...hihihihi...
Va rädd om dig vännen.
Kram Tina

Monica sa...

Hej Helena!

Alltid trevligt med följare!! Visst har vi varit till getabergen =) Men i övrigt är vi ganska "oÅlänska" (flyttade hit från Österbotten 1998) och kände inte till något av namnen du gav mig. Kanske har de barn i tonåren? Sådant är jag bättre på, pga mitt arbete som lärare vid Godby Högstadieskola!
Hoppas dina ben är snällare med dig nu! Sköt om dig och må så gott =)

Gunilla sa...

Vad fint!
Tack för ditt besök!
Kram och godnatt!