torsdag 25 mars 2010

Gårdsromantik

Önskeängel

Nu har jag igen hittat en ny Romantisk sida! Så vackra saker, så jag måste bara ta med dom. Älskar vackra saker fast jag kanske inte själv har råd att köpa allt jag skulle vilja. Men jag blir glad av att bara titta på vackra saker, har jag märk. Det finns så mycket i världen som gör en ledsen så det känns bra att ibland kunna gå in på såna här sidor som motvikt !




På hennes blogg kan man också vara med och och vinna vackra saker.

Ja nu ska jag strax åka och jobba sista passet
för den här veckan och det känns skönt
Har sovit djupt och gott i natt
och hade inte ont någonstans
i morse;)

Ha en bra dag alla som tittar in hit;)


2 kommentarer:

anette sa...

Hej min bloggvän!
Jag är så glad för din skull, att du har blivit befriad från din värk idag.. <3
Hoppas att detta håller i sig.
Jag ska genast gå in och kolla denna blogg som du berättar om.
Men jag gillar inte alla tävlingar som bloggare håller på med för att locka in läsare , dess värre. Vi har nog med lotterier i samhället ändå tycker jag.
Önskar dig en härlig dag på jobbet innan du har helg.
Du ett P.s, njut det lilla omkring dig
Varmkram

Sfinxen46 sa...

Anette;
Tack för det och det höll i sig hela kvällen! Kom just hem och har inte värk nu heller! Men det var bara 5 timmars jobb. Men kanske det blivit lite bättre. Det enda jag hade problem med var trappan upp. Känns i knäna. Men jag jobbar på vikten och räknar med att det ska bli bättre;)

Jag brukar inte delta i några spel eller tävlingar faktiskt. Jag vet inte om jag deltar i den här heller? Jag bara gjorde inlägget ändå för jag är lite svag för vackra gammaldags saker och shabby chic. Inte för att jag har så hemma men försöker ibland att få det lite åt det hållet, Jag klarade ändå inte att länka med en bild. Menar man inte då att man ska klicka på bilden och komma till tävlingen? Det var det jag inte klarade. Men får försöka igen.

Många Kramar till Dig